Přesně tak. Mě tedy u FSX vadí v podstatě jen jedna věc, a to je minimální dopad snížení detailů ve středních hodnotách na fps. Jinak řečeno - posun od ultrahigh na medium udělá sotva pár fps, od medium na low to udělá zatraceně hodně, ale to už se na to nedá koukat. Dokud člověk létá default FSX a jen nějaký nenáročný add-on éra, pak to běhá i na dnes průměrném HW. Jsou ale add-ony, které jsou pro určitou úroveň simulace létání nezbytné, a ty žerou fps tak nějak "staticky". Scenerka letiste - 10 a vic fps v haji. Add-on propracovaneho dopravaku - 10 fps nebo vic v haji. A najednou je z plynulych 36fps slideshow o 16fps (v lepsim pripade).
Myslim ale ze to je otazka casu nez se to odladi. Me to s LD767 na LKPR dava mezi 10-15fps a pritom je CPU vytizeno na 60-80% (prvni jadro), 0-20% (druhe, treti a ctvrte jadro), takze rezerva urcite je. Naopak treba Carenado Mooney pro FSX je naprosto luxusni a pritom zere min fps nez defaultni era !!!! Takze z tohoto hlediska neztracim nadeji ze i se svym strojem budu mit v budoucnu moznost si v FSX zasimovat s dopravakem plynule na rozumne detaily. |
|