TAk i já přidám svoji trošku do mlýna, plus nějaké obrázky. Myslím, že jak Slovinci, ale hlavně Maďaři, provoz hodně podcenili. Hlavně Budapešť, ač měla jako jediná k dispozici paralelní dráhy, byla obrovskou brzdou.
Jednak mne vcelku pobavila roztomilá snaha řídícího na Budapešťském approachi o vyslovení volačky CZW6BP, a také organizovaně neorganizovaný chaos na odletu, kdy jsem dostal immediate vzlet, za mnou, letadlo na finále na desáté maili.. a přede mnou nějaká pomálá plečka, takže rychle vzletět, zabrzdit, otočit...no nic . Průlet skrze Maďarsko tedy hodnotím ze všeho nejhůř.
Ljublanja byla fajná, opět relativně malé letiště nepřipravené na takový děsivý provoz, zvláště když jedna 744ka ucpe totálně approny a prostě není kam vyklízet. Na druhou stranu řídící slovinští byli super a myslím, že bychom další kooperační eventy mohli klidně směřovat právě tímto směrem .
Opět se projevilo, že prostě nejsme schopni rozumě odhadnout délu eventu, hnal jsem jak jsem mohl, a dorazil jsem do Prahy po čtyřech hodinách, teď ještě sedím na oblasti, je čtvrt na dvě ráno a někteří teprve startují do posledního legu.
Ale, snad se líbolo, jakoukoliv připomínku opět vítáme na divizním fóru.
Pár obrázků
1) Inkriminovaný CZW6BP, jehož volačka je pro Maďara něco tak strašně nevyslovitelného..
2) asi by to chtělo trochu zamést rwy..
3) Nekonečný vzlet z LHBP
4) Ale letadýlek v pozadí je tam fakt hromada
5) Další přistání, a pořád čekáme..
6) Ljublanja..hromada letadel na malém prostoru
7) Fakt jo
8) Velká
|
|