Já teda nevím, ale bod MAPt (Missed Approcach Point) se takhle asi jmenovat nebude jen tak náhodou Podle toho, co jsem se naučil by to měl být bod, ve kterém se nejpozději zahajuje postup nezdařeného přiblížení a pak už to pokračuje podle postupů na tom, či onom letišti, tak bych si aji řek, že pokud nemám povolení sednout a dostanu se na ten bod, tak prostě hurá zase na horu. Je to nepříjemné, ale co se dá dělat... a rád bych věděl, kde jsi přišel na těch 50ft AGL To je co za výška? Pokud vím, tak společnosti si upravují minimální výšky při přiblížení a to tak, že se DH (descent height) zvýší o tzv. přídavek provozovatele a stvává se MDH (minimum descent height), kde pilot té dané společnosti musí zahájit postup nezdařeného přiblížení, pokud nemůže přistát z jakéhokoliv důvodu (pokud se nepletu )
A frázi "land after" bych asi nepovažoval za nějakou správnou... pokud to je z reálu, tak proč ne, ale pokud je to z IVAO, tak nevím Pokud jsou moje doměnky špatné, opravte mě |
|