FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 21. 9. 2024, svátek má Matouš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Zkušenosti - ForceWare: 56.55 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zkušenosti - ForceWare: 56.55   25. 2. 2004 / 19:22
Luděk Ch.
Jo, tady už tě můžu leda odkázat na odbornou literaturu Doporučuji opět ty HW servery, tam to rozebírali dost podrobně, navíc to každý výrobce dělá trošku jinak a s jinou účinností. Jde o to, že díky kokntétnímu rozlišení a tím danému rastru (např. 1024*768) je každá šikmá čára na obrazovce zobrazena zubatě. No a třeba antialiasing funguje tak, že se obraz počítá s vyšším rozlišením, než je nastaveno ve zobrazení a body té šikmé čáry, které neleží přesně na ní, ale na jejím okraji a způsobují tu zubatost se zobrazí s hodnotou jasu a barvy mezi hodnotami té čáry a okolí. A ve výsledku čára působí mnohem méně zubatým dojmem, než odpovídá skutečnému rastru rozlišení 1024*768. To je základní způsob zlepšení 3D obrazu, podle toho, čím vyšší je poměr mezi skutečným a počítaným rozlišením, tím je obraz lepší, ale taky je to větší zatížení pro grafickou kartu a označuje se to jako antialiasing 2x, 4x, 6x...... Potom jsou další způsoby, jako anizotropické filtrování, bilineární atd., ale tam už víc detailů neznám. No prostě to funguje Na grafické kartě pak záleží, jak moc si můžeš dovolit tyto funkce používat, je to jen její záležitost a výkon procesoru na to nemá vliv.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ