No to taky moc nende
Typické departure za Airbusem vypadá asi takto - řídící jim dá odlet, ponechá příslušný rozestup pro vzlet a dá odlet nám. Někde kolem FL60 dostaneme stop climb, protože je doháníme a prostoupáváme jejich hladinu (nutno podotknout na full derate). Pak se totéž opakuje někde kolem FL100, 150, 200...po druhé takové události těm moudřejším dojde trpělivost a dají jim nějaký heading bokem, nás nechají dostoupat do cruise a pak je pustí zpátky na trať. V cruise pak letíme o dvě hladiny výš, postupně se vzdalujeme...a tak když letíme po stejné trati, snaží se vždycky piloti aspoň přihlásit první na další frekvenci Tolik situace ve světě, speciálně Řecko a Turecko. V UK jsou řídící naštěstí natolik intelignentní a neradi si přidělávají práci, že letadla podle daných výkonů posílají už rovnou od vzletu. Nehledě na to, že London, Paris ani Maastricht nedělají žádnou vědu z toho letět přes půl Evropy na radar headingu...
Je to taková naše legrace...která samozřejmě většinou končí při pohledu na účet za palivo Holt nová technologie...úsporná, ale člověk si nic neužije... |
|