Asi máš pravdu, že v reálu je to pozvánka pro gripena, ale pokud se týká virtuálu tak to s tou aktuálností dat není zas až tak horké. Já se na to dívám z hlediska orientace v terénu při VFR. Relativně často na IVAO poletuju VFR s vrtulníkem, případně s něčím menším a tam mně můj dva roky starý atlas úplně postačuje ( pro IFR mně v ČR stačí aktuální AIRAC a mapy pěti hlavních letišť ). Ani si nedovedu představit, že bych měl vedle sebe na stole místo atlasu mapu ČR ( v jakémkoliv rozumném měřítku ) a musel se ji různě překládat za letu - v malých výškách taková činnost hraničí s virtuální sebevraždou. Pokud bych měl udržovat nejaktuálnější verze veškerých map a sledovat veškeré změny, tak by mně asi moc volného času pro létání ze simulátorem nezůstalo, no a levné to taky zrovna není. |
|