FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na textury? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Jak na textury?   10. 12. 2007 / 20:04
Biker
V GIMP modelovat nemůžeš, ale můžeš jen upravovat textury (na objekty třeba z fotek apod.) Na letadla existují někdy paintkity, ale ty musíš zase upravovat v editoru, např. již zmiňovaný GIMP. Dovede i alfa kanály, dost se to probíralo i tady. Výslednou texturu - obrázek musíš překonvertovat v imagetool.exe nebo dxtbmp.exe. Pokud bys chtěl dělat objekty do scenerky, tak je v gmax vymodeluješ a potáhneš texturou, kterou uděláš v GIMP, a překonvertuješ do bgl souboru. Pak už jen jednoduše umístíš bgl a textury do správných adresářů FS2004 a máš vystaráno.
Ještě odkazy:
http://www.kolmanl.info/index.php?show=FSIM_TEXTURY
http://fsdeveloper.com/forum/fsdevdownloads.php

A něco si dohledej i v SDK pro fs2004, tam jsou taky zajímavé informace. Myslím že Priskac vydal i nějaké tutorialy, tak ho zkus požádat.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ