V GIMP modelovat nemůžeš, ale můžeš jen upravovat textury (na objekty třeba z fotek apod.) Na letadla existují někdy paintkity, ale ty musíš zase upravovat v editoru, např. již zmiňovaný GIMP. Dovede i alfa kanály, dost se to probíralo i tady. Výslednou texturu - obrázek musíš překonvertovat v imagetool.exe nebo dxtbmp.exe. Pokud bys chtěl dělat objekty do scenerky, tak je v gmax vymodeluješ a potáhneš texturou, kterou uděláš v GIMP, a překonvertuješ do bgl souboru. Pak už jen jednoduše umístíš bgl a textury do správných adresářů FS2004 a máš vystaráno.
Ještě odkazy:
http://www.kolmanl.info/index.php?show=FSIM_TEXTURY
http://fsdeveloper.com/forum/fsdevdownloads.php
A něco si dohledej i v SDK pro fs2004, tam jsou taky zajímavé informace. Myslím že Priskac vydal i nějaké tutorialy, tak ho zkus požádat. |
|