FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 24. 12. 2024, svátek má Adam a Eva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dash 8 uz nebude lietat v SAS Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Dash 8 uz nebude lietat v SAS   29. 10. 2007 / 14:06
Rychlokvaška
To jméno které si namůžeš vzpomenout bude pravděpodobně FlyBe, je tak ? Q400 mají moc rádi, za dva roky jich budou mít 90. A soudě podle toho jak se nám tu představovali minulý týden, myslí to velmi vážně.

Pokud jde o ty turbopropy obecně - možná mi už tady to lokální palivově-bezdaňové prostředí v UK leze trochu na mozek ale taková je tady realita posledních x let a dohledné budoucnosti. I tam kde si nikdo nic jiného než turboprop neuměl představit se nasazují Embraery, A318-19, nebo BAe-146. A to i přes zvyšující se náklady. Lidi cestují čím dál víc a turbopropy aerolinkám nestačí kapacitně ani dalšími parametry. Kdyby ČR byla UK (a v nikdo netvrdí že v tomhle za xy let nebude), tak lítají Praha-Brno-Ostrava-Karlovy Vary Bulíky a Airbusy min. 4x denně.

K těm blokovým časům - ano, na krátké hopy je z důvodu "shodných" rychlostí po dost významnou část letu podstatnějším parametrem kapacita. A zase se objevuje to samé - vzrůstající nároky. Jsou aerolinky, které by na některých až trapně krátkých tratích naplnily klidně A380 několikrát denně. Provozovat tamtéž turboprop je sice zajímavé z pohledu poměru náklady/výnosy ale už ne z pohledu potenciálního zisku.
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ