|  | Re: Re: Re: Re: ZAčátky v Gmaxu, manuál... ? 16. 10. 2007 / 12:52 | |
|  | No co sa tyka Pandy a celeho X file su tu urcite problemy z ktorymi mi nepomohli ani borci z fsdeveloperu, a to hlavne je problem s LODmi a potom s animaciami, pripadne kombinacia LOD + animacie, LOD + library, pripadne su aj dalsie problemy s ktorymi som sa uz stretol. Nehovoriac ze co sa tyka veci ktore podporuje FSX a tykajuce sa animacii tak niektore veci v gmaxe nenaanimujes. Neberte to ako nejaku velku propagaciu velkeho Maxa, len hovorim ze pre zaciatocnika ktory v zivote nerobil v gmaxovi je asi jednoduchsie urobit baracek v gmaxovi a vyexportnut do FS2004 a potom nasledne FS2004 baracek hodit do FSX (a vyuzit tym kompatibilitu FS2004/FSX).
Ako ide to aj tak ako pisete vy, ale zaciatocnikovi by som to neodporucal (v Pande treba flipovat a podobne blbosti).
Peto |
| |
|