|  | Re: ZAčátky v Gmaxu, manuál... ? 16. 10. 2007 / 04:41 | |
|  | Borku, asi Ta sklamem.
MS sa rozhodol ze do FSX nebude podporovat gmax (ktory bol zadarmo) ale jeho velkeho brata 3D studio Max (teraz neviem ci ver.8 alebo 9, ktory vsak uz zadara nieje). Ako teoreticky by isiel aj export z gmaxu, ale je to komplikovane, a nezarucujem ze by tam neboli nejake problemy. (viem ze toto sa svojho casu riesilo na developerskych forach). Takze co sa tyka konkretnej otazky gmax vs. FSX tak na tuto otazku som Ti asi dost jasne odpovedal.
Co sa tyka rozbehania gmax a FS9, viem ze svojho casu mal na tuto temu peknu stranku Libor Kolman, ale ako som sa pozeral tak uz to tam nieje az tak podrobne . Cely princip ale spocival v tom ze si si nainstaloval gmax, v nastavenia systemu (Win) si si musel nastavit ako desatinny oddelovac . (bodka) miesto , (carka) a v nastaveniac gmaxu si nastavit ako jednotky metre. V podstate potom mas gmax v zakladnej verzii pripraveny a teoreticky funkcny pre pracu. Samozrejme kazdy user si nastavi grafiku v gmaxovi ako chce on, pripadne klavesove skratky, upravy menu a podobne vychytavky, ktore ale asi uz kazdy pozna. Dalej si do adresara Plugins v gmaxovi nahodis pluginy pre export do FS (2002/2004), a mozes exportovat do allelujah. Este si k tomu natiahnes BGLComp a v podstate by si mal byt schopny urobit scenerku s gmaxom. Po tomto vsetkom je to asi fakt len na tvojej sikovnosti ze co dokazes vycarovat z gmaxu...
Peto |
| |
|