Myslím si že jediná nevíhoda (bedny kytu) zlinů řady 42/43 je trošičku hrubě řešená aerodinamika,takže když stahneš motor uplně cejtim jak brzdí a opadá,no a spotřeba benzínu,ale to Lycoming dožene spotřebou oleje(a šestiválce žerou stejně).To zliny řady 26 (trenéři) to jsou čistý eroplány.Nicméně alespoň pro mě je stodvaačtyřicítka krásnej stroj.Jenom drobnej seznam krásnejch věcí:
1)Šesti litrovej šestiválec s kompresorem a 210 HP,zvuk jako messa boogie.(vytáhne z průseru)
2)Moderní prostorná kabina a skvěle řešenej interier,boží výhled.
3)Umí základní akrobatické a bojové obraty.
4)Zadní podvozková pružina snese "kurva" ránu o zem.
5)Je to československej výrobek,tak trochu srdce do toho!