pekny clanok ale mozem par dotazov?
- kolko hodin mas nalietane na 142 aj kolko v sole a kolko nacvikou nudzakov ?
- "Pilot mal dojem,ze mu doslo k vysadeniu motora,pretoze rucicka rychlomeru mu ukazovala nulu," prosim blizsie vysvetlit pretoze priznavysadenia motora nie je predsa 0 na rychlomeri - rychlost citis telom a hluk motora proste to nechapem ako sa pilot podla ukazovatela na rychlomeri ak je tam NULA moze rozhodnut ze mu vysadil motor -otakomer,teplomer, tlak v cylindroch toto akoze nic? a 240km za hodinu musi citit aj slepec nie to este pilot
- "nezvladne tuto masinku,nech sa vyhyba lietadlam," nesuhlasim tak celkom pretoze zvladnutie a nezvladnutie typu stroja je zavisle na praxi a skusenostiach
-"To,ze ma dve paky na ovladanie motoru,to vobec nema vplyv na pohodlie pri manipulacii s motorom." - myslis tym zvysovanie tlaku /plyn/ a mix alebo ako? lebo pokial viem toto ma kazde lietadlo tejto kategorie plus nastavovanie uhlu listou vrtule takze tri 
- "Pri navigacnych letoch sa nastavi rezim motoru a zaaretuje sa a nemusi sa na to vobec sahat." toto je predsa bezne u vsetkych lietadiel 
nijako nespochybnujem co si napisal len by som rad vedel ako si to myslel lebo tie pojmy mi nejak nepasuju a su skreslene ... pripadaju mi ako keby niekto kto sa previezol na aute rozpraval o budiku a o pedaloch .... prepac mi skutocne len mi to prosim pribliz pripadne aj sukromnou spravou dik
palo
|
|