FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 1. 2025, svátek má Vilma Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
opakující se textura Jeden příspěvek | Celý strom
Re: opakující se textura   2. 4. 2002 / 18:04
Milan Lisner   
taky to jde udelat jako panelak v jednom kuse a texturu udelat opakujici-se. Tedy v pripade ze myslis Gmax, pouzij UVW planar map a pak patricne nastav U Tile nebo V Tile.

Kdyz to udelas jako jeden segment, pri kopirovani by melo mapovani vydrzet, t.j. mel bys mit vic objektu namapovanych stejne.

Misto kopirovani muzes pouzit funkci "Array"
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ