| | | opakující se textura 2. 4. 2002 / 13:14 | Libor |
| | Zadání: Dělám panelák a texturu mám jen pro jeden vchod zepředu, jeden vchod zezadu, jeden díl střechy. Panelák má 7 vchodů.
Postup: Mám panelák rozdělený na 7 dílů a u každého dílu musím znova natahovat texturu vepředu, vzadu a na střeše.
Otázka: Jak to udělat, abyc natáhl texturu na jednom vchodu a u ostatních řekl: "udělej to stejně". |
| |
|
| | | Re: opakující se textura 2. 4. 2002 / 14:20 | |
| | udelat jeden s texturou, shift-[click na ten objekt] a pak ho nekolikrat nakopirovat s "reference" typem kopirovani |
| |
|
| | | | Re: Re: opakující se textura 2. 4. 2002 / 14:30 | Libor |
| | Já už "referenci" zkoušel a právě textura se mi neokopírovala. Proto jse se zatoulal a hledal jiné řešení Zkusím to znovu |
| |
|
| | | Re: opakující se textura 2. 4. 2002 / 18:04 | |
| | taky to jde udelat jako panelak v jednom kuse a texturu udelat opakujici-se. Tedy v pripade ze myslis Gmax, pouzij UVW planar map a pak patricne nastav U Tile nebo V Tile.
Kdyz to udelas jako jeden segment, pri kopirovani by melo mapovani vydrzet, t.j. mel bys mit vic objektu namapovanych stejne.
Misto kopirovani muzes pouzit funkci "Array" |
| |
|
|