Jo,to beru..To s tím pásem myslím jako pro představu,jak by to asi vypadalo..Ne jako systém..
A, podle mě nejde vůbec o motory, ale o rychlost vzduchu na křídle..
Teď si vymyslím rychlosti ale jako příklad..
vzletová např 200Km/h
vítr 20km/h
když vzlétáš po větru,tak rychlost vzduchu musi být vzletová tj. 200km/h..Pokud ale vítr fouka ve směru vzletu,přidává ti těch 20km/h navíc,tzn rychlost letadla vůči zemi je 220km/h..
Pokud ale vzlétáš proti větru odečteš si od vzletové ( 200 km/h ) ten protivítr ( 20km/h ) a tím pádem je vlastně rychlost letadla vůči zemi poze 180 km/h..
a o to právě jde,ne..? snížit co nejvíc tu rychlost..
Snad s kluzákama přistáváte proti větru z tohohle důvodu,ne..?
A jako,tohle jsem se nikde neučil,jen jsem to tak jako selským rozumem pobral..Pokud se mýlim a někdo kdo litá mi řekne,že kecám naprostý ale naprostý hovadiny a že ten smysl vubec nechápu a vysvětlí mi to,budu jen rád.. |
|