Srovnej si to... když lidi každý den jezdí autem, každý den se jen v naší republice nabourá nespočet aut, ať už více či méně a lidé stále jezdí a obavy nemají. Ale když jde o letadlo, tak stačí, aby přistálo s tím, že nefunguje nějaká "nepodstatná věc" a je z toho celosvětový poprask... samozřejmě přeháním, ale uznejte, že to tak je Ovšem, je to o zvyku, ale lidstvo si na létání nikdy nezvykne. Jsme suchozemští tvorové, láká nás to do oblak, ale naše mysl je stvořena pro život na zemi (o sobě si myslím opak, nejraději bych se země ani nedotkl, ale je to tak) a proto vždycky bude mít většina lidí větší strach z bezpečnějšího létání, než z rizikové jízdy autem
Btw.: K té kritice Airbusu: Neříkám, že Airbus je špatný... Udělali oproti Boeingu v nedávné době zásadní rozhodnutí, které jim přineslo peníze a tak jsou oproti Boeingu technologicky o dost napřed, ale jak se ukazuje, byla to spíš jen náhoda a Boeing je velmi rychle dohání. Otázkou je, kam to povede, ale osobně si myslím, že lidé budou v "kabině", ať už jako "vrátný v uniformě" na ozdobu, nebo pilot, který ví o čem je řeč, vždy. To prostě lidstvu nedá a Boeing se mi víc líbí (B 735) právě proto, protože spoléhá stále na člověka a ikdyž je to komerční éro, tak se s ním dá ještě polétat a cocpit vypadá jako cocpit a né jako počítačová herna I ty takzvané "budíky" dodaly létání na kráse. Když se laik kouknul na přístrojovku, tak se divil, jak se v tom někdo mohl vyznat a lítat. To vedlo k dobře známé věci, že "Pilot je Někdo". Tím, jak tam nastrkají obrazovky, usnadí se možná orientace, ale laik uvidí 6 displayů (A319) a řekne si: "Na tom přece nemůže být nic těžkého" a vážená pověst pilotů je ta tam... I z tohoto důvodu Airbusy a nové Boeingy nemám moc rád To je ale jen můj názor. Byla by škoda, kdyby se z vážených lidí stala obyčejná skupina dopraváků, jak jsou na tom "autobusáci"... |
|