FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 26. 2. 2025, svátek má Dorota Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
procedurální zatáčka? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: procedurální zatáčka?   5. 1. 2007 / 14:54
milan
ja by som tu matematiku vynechal a bez dalsieho polemizovania povedal nasledovne:
- 15° zatacka sa pouziva najma pri pristrojovom lietani...jej az truhotny ucel je to, ze trva urcity nstandardny cas..dolezite je vediet, ze 15° bude tocit ako maly SEPL eroplan, tak aj velke jumbo

- 15° je preto, lebo tam nedochadza k tak extremnemu narastu potreby vykonu ako pri vyssich - 30, 45, 60°zatackach

- 15° je preto, lebo okulogyralna a somatogyralna iluzia nie je tak markantna, ako pri vyssich nakolonoch

- rychlost je spravidla udelena bud tabulkami - podla kategorie lietadla, alebo pri vektorovani ju zada priamo ATC - ta vsak nesmie byt mensia, ako 1,3 Vsw


tolko moj nazor na vec
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ