FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 29. 12. 2024, svátek má Judita Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax - dráhy, silnice, železnice Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax - dráhy, silnice, železnice   8. 3. 2002 / 08:07Libor
Již jsem se s GMaxem trochu popasoval. Moc se mi to líbí (předtím jsem dělal v Airport). Mám několik (mnoho koncepčních otázek:

1) Vypozoroval jsem, že jednotlivý BGL se "usadí" na výšku terénu. Je-li to budova, je to jednoduché. Ale co když udělám něco velkého a umístěno to bude ve svahu. Který bod základny bude na terénu?
2) Jak potáhnu terén texturou, abych takto mohl vytvořit vysekaný pruh trávy na polním letišti, řeku, železniční trať atp. tak, aby objekt kopíroval terén?
3) Jak vytvořím vlastní kopec? Například u nás je kopec Bořeň, který vzhledek ke strmosti svých svahů není v originální scenerii vidět.
4) Jak moc se liší reliéf Vladimíra Stoje od reliefu FS2002? Mě se zdá relief FS2002 lepší než FS2000 a skoro tak dobrý jako Stojeho.
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ