| | Gmax - dráhy, silnice, železnice 8. 3. 2002 / 08:07 | Libor |
| | Již jsem se s GMaxem trochu popasoval. Moc se mi to líbí (předtím jsem dělal v Airport). Mám několik (mnoho koncepčních otázek:
1) Vypozoroval jsem, že jednotlivý BGL se "usadí" na výšku terénu. Je-li to budova, je to jednoduché. Ale co když udělám něco velkého a umístěno to bude ve svahu. Který bod základny bude na terénu?
2) Jak potáhnu terén texturou, abych takto mohl vytvořit vysekaný pruh trávy na polním letišti, řeku, železniční trať atp. tak, aby objekt kopíroval terén?
3) Jak vytvořím vlastní kopec? Například u nás je kopec Bořeň, který vzhledek ke strmosti svých svahů není v originální scenerii vidět.
4) Jak moc se liší reliéf Vladimíra Stoje od reliefu FS2002? Mě se zdá relief FS2002 lepší než FS2000 a skoro tak dobrý jako Stojeho. |
| |
|