| | Re: Re: Re: Gmax - dráhy, silnice, železnice 8. 3. 2002 / 21:40 | |
| | no ne, obdivuju to kouzleni s gMaxem, s tim jsem sam vubec nijak nepokrocil, a bohuzel nemam na to zrovna moc casu.
Ve FS2002 je jeden ze zpusobu promitani fotografii nebo malovanych obrazku na teren mozny pres stary Terrain SDK pro FS2000, kdyz se do inf souboru napise typ dat CUSTOM, takhle napriklad vypada inf soubor pro pokus s leteckym snimkem Ceske Lipy (prechodne na www.volny.cz/stoje/clp_beta):
[Destination]
LOD = 13
DestDir = "c: mf"
DestBaseFileName = "cl5"
UseSourceDimensions = 1
[Source]
Type = CUSTOM
SourceDir = "c: mf"
SourceFile = "cl5.bmp"
Lat = 50.708773
Lon = 14.489041
NumOfCellsPerLine = 1355
NumOfLines = 1028
CellXDimensionDeg = 0.000057220459
CellYDimensionDeg = 0.000042915344
ScaleInMeters = 1.0
SampleIsCentered = 0
Nejlepsi by byl nejaky nastroj, kam by se dal nahrat obrazek, v nem by se na dvou mistech kliklo a zadaly souradnice, a vyexportovala by se scenerie pro FS2002. Nevim, jestli se ho dockame od Microsofta. Prvni verze Terrabuildera obsluhujiciho Terrain SDK se ani mne, ani Pavlovi Bednarovi moc neosvedcila, zatim se mi pro ten ucel zda nejlepsi proste vyplnit inf soubor, pouzit resampler z Terrain SDK a nakonec dlazdice textur bmp prevest do dxt1. Pro ten ucel se dobre hodi program ConvDXT od Martina Wrighta, ktery navic ulehcuje vytvoreni alfa kanalu definujiciho 2k2 vodu. Omezenim tohodle zpusobu je jedine mozne rozliseni dane velikosti pixlu ve stupnich 120/2^21 x 90/2^21 (u nas v metrech asi 4,1 x 4,8 m), coz nevypada z malych vysek moc pekne. Snad v tom prinese pokrok nejaky novy SDK?
- relief CR, pro FS2002 a soucasny standard pocitacu by asi vubec nemelo byt problemem pouzivani te uplne prvni jednodilne verze z archivu czter.zip. Pozdejsi rozdlazdicovani bylo urcene pro tuhnouci FS2000 a celerony s pameti kolem 64 MB. Ty tricetivterinovy data Gtopo30 uz jsou na dnesni casy trochu malo, uvidime, kdy bude verejne pristupne neco lepsi.
Tesim se na Kavci hory i vysilac na Jestedu!
Vlada Stoje |
| |
|