Odpovím na oba dotazy (tvůj i Karlův) najednou:
- vyklikat vnější obrys bloku (patvar . Ale je to piplačka, vytvoření jeden a půl čtverce v takovéhle kvalitě mi zabralo přes 4 hodiny.
- navolit hloubku dvora (tvar dvora se generuje automaticky)
- zvolit nejde přímo textura, ale jde zvolit GUID se kterým se baráčky generují - přikládám druhý sshot kde na Starém městě jsou i jiné baráčky (napřík mají jinou texturu střechy, ne jen červenou, nebo mají různé výšky). Pokud se tedy naučíš vytvářet nové autogenové typy (popis XMLka s definicemi je v SDK), můžeš si dodat i svoje textury
- další postřeh je, že tyhle budovy se pravděpodobně vykreslují jiným algoritmem než klasické hranaté baráčky, protože:
a) nikde nejsou díry že by nějaká chyběla, proto to vypadá tak skvěle
b) vykreslují se i v místech kde se klasické hranaté baráčky nevykreslovaly, pže tam zasahovala nějaká scenerka |
|