FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 24. 1. 2025, svátek má Milena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX- pohled pod poklicku Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: FSX- pohled pod poklicku   1. 10. 2006 / 13:07
Kobos   
XML nenahrazuje BGL ale funguje to tak ze prvne vytvoris XML ktery je celkem normalne citelny a docela srozumitelny da se to normalne editovat v notpadu (zapisniku) ,a to XML prevedes do BGL pomoci noveho kompilatoru ktery bude prilozen v SDK ,samozrejmne scenerky a letadla bude treba dale vytvaret v Gmaxu nebo FSDS ,ten XML se bude pouzivat pro letove plany a jezdici plany pro AI trafik ,letadla,auta ,lode. A pro dalsi doplnky pro simulator,tvorba misi , -bude mozno normalne naprogramovat ukoly -zachranarske ,haseni pozaru, ruzne letove ukony ,prelety vetronu ,nebo hledani horolezcu v horach atd. fantazii se meze nekladou tak jak jsou 2 ukazky misi v demu.

takze vliv XML na FPS asi nebude nejak velky ,ale jak psal Marky Parky tak SCASM a API typy scenerek a doplnku se stanou FPS killer v FSX , SACSM a API scenerky jsou napriklad LKCM -Medlanky, LKSO -Sobeslav , nektere veci v moji scenerce LKHS ,atd. nemnel jsem moznost to zkouset tak nevim ,ale odkazuji se na to co psal Marky Parky tady na foru pred par tydny.
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ