XML nenahrazuje BGL ale funguje to tak ze prvne vytvoris XML ktery je celkem normalne citelny a docela srozumitelny da se to normalne editovat v notpadu (zapisniku) ,a to XML prevedes do BGL pomoci noveho kompilatoru ktery bude prilozen v SDK ,samozrejmne scenerky a letadla bude treba dale vytvaret v Gmaxu nebo FSDS ,ten XML se bude pouzivat pro letove plany a jezdici plany pro AI trafik ,letadla,auta ,lode. A pro dalsi doplnky pro simulator,tvorba misi , -bude mozno normalne naprogramovat ukoly -zachranarske ,haseni pozaru, ruzne letove ukony ,prelety vetronu ,nebo hledani horolezcu v horach atd. fantazii se meze nekladou tak jak jsou 2 ukazky misi v demu.
takze vliv XML na FPS asi nebude nejak velky ,ale jak psal Marky Parky tak SCASM a API typy scenerek a doplnku se stanou FPS killer v FSX , SACSM a API scenerky jsou napriklad LKCM -Medlanky, LKSO -Sobeslav , nektere veci v moji scenerce LKHS ,atd. nemnel jsem moznost to zkouset tak nevim ,ale odkazuji se na to co psal Marky Parky tady na foru pred par tydny. |
|