FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 24. 1. 2025, svátek má Milena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX- pohled pod poklicku Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: FSX- pohled pod poklicku   1. 10. 2006 / 13:07
Kobos   
XML nenahrazuje BGL ale funguje to tak ze prvne vytvoris XML ktery je celkem normalne citelny a docela srozumitelny da se to normalne editovat v notpadu (zapisniku) ,a to XML prevedes do BGL pomoci noveho kompilatoru ktery bude prilozen v SDK ,samozrejmne scenerky a letadla bude treba dale vytvaret v Gmaxu nebo FSDS ,ten XML se bude pouzivat pro letove plany a jezdici plany pro AI trafik ,letadla,auta ,lode. A pro dalsi doplnky pro simulator,tvorba misi , -bude mozno normalne naprogramovat ukoly -zachranarske ,haseni pozaru, ruzne letove ukony ,prelety vetronu ,nebo hledani horolezcu v horach atd. fantazii se meze nekladou tak jak jsou 2 ukazky misi v demu.

takze vliv XML na FPS asi nebude nejak velky ,ale jak psal Marky Parky tak SCASM a API typy scenerek a doplnku se stanou FPS killer v FSX , SACSM a API scenerky jsou napriklad LKCM -Medlanky, LKSO -Sobeslav , nektere veci v moji scenerce LKHS ,atd. nemnel jsem moznost to zkouset tak nevim ,ale odkazuji se na to co psal Marky Parky tady na foru pred par tydny.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ