FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 9. 1. 2025, svátek má Vladan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX- pohled pod poklicku Jeden příspěvek | Celý strom
FSX- pohled pod poklicku   1. 10. 2006 / 00:33
Kobos   
Co prinese novy simulator pro vyvojare a nejen pro ne.

AI trafik:

bude mozno definovat dost presne jak se ma AI letadlo chovat:

AI DESIRED SPEED
AI WAYPOINT LIST
AI CURRENT WAYPOINT
AI DESIRED HEADING
AI GROUND TURN TIME
AI GROUND CRUISE SPEED
AI GROUND TURN SPEED
AI TRAFFIC IS IFR
AI TRAFFIC STATE
AI TRAFFIC CURRENT AIRPORT ICAO
AI TRAFFIC ASSIGNED RUNWAY
AI TRAFFIC ASSIGNED PARKING
AI TRAFFIC FROM AIRPORT
AI TRAFFIC TO AIRPORT ICAO
AI TRAFFIC ETD
AI TRAFFIC ETA

zde je vypis prikazu pro XML pouzivanych pro letove plany a take samozrejmne veskery pohybujici se trafik po zemi auticka, lode atd. Pro Ai letadla bude mozno urcit drahu z ktere ma odstartovat a pristat, presnou trasu kudy ma letet ,dokaze to pouzivat waypointy ,kde ma letadlo zaparkovat ,rychlost atd.

==============================
Letove plany pro letadla kterymi litate bude mozno definovat podle Airways ,vsechny priblibizeni a odlety podle realnych map, pres waypointy tak jako to treba pouzivaji FMC u komercnich addonu .To by mnelo byt vestaveno primo v simulatoru.
==============================

FSUIPIC pro FSX bude vydan v den kdy bude uvolnena na trh plna verze FSX (Peter Dowson uz ma hotovou verzi pro FSX)

==============================

Scenerky z FS2004

citat:
Backwards Compatibility


Scenery created for Microsoft ® Flight Simulator 2004 is compatible with Microsoft ® Flight Simulator X. Scenery should no longer be created with BGL opcodes or the BGLC compiler from previous versions of Flight Simulator. The older BGL opcodes are supported for backward compatibility, however, we cannot guarantee their support in future releases.

Scenerky urcene pro FS2004 jsou funkcni v FSX ( je mysleno GMAXove) i kdyz uz nove scenerky pro FSX nebudou pouzivat starsi BGL compilery z FS2004 ,compactibilita je zarucena ,ale nelze zarucit compactibilitu scenerek z FS2004 ve vyssich verzich simulatoru jak FSX.

=======================

Pro vyvojare :
Pokud planujete cokoliv tvorit pro FSX tak doporucuji koupi FSX Deluxe verze ktera bude obsahovat Veskere SDK a utulitky pro tvorbu veskerych doplnku.
uz nebude treba pouzivat TTools ,AFCAD .na tvorbu AI trafiku bude utulitka prave v deluxe verzi ,jinak SDK je dost obsahle a obsahuje utulitky na tvorbu veskerych doplnku mimo Gmaxu si vystacite skoro se vsim co bude v SDK veskere utulitky budou pribaleny.
Nejsem si jist ale verejne SDK asi nebudou protoze to vsechno bude obsazeno v deluxe verzi. pokud koupite levnesi verzi simulatoru tak sance na tvorbu doplnku budou mizive ,obavam se ze i repaintu protoze textury budou potrebovat malej softik na prevod z bmp do formatu pro FSX -ale to si nejsem jistej jestli to nebude prilozeno i u levnejsi verze.



 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ