| | | Obrázok. Ale nie hocijaký 4. 4. 2006 / 21:17 | |
| | | |
|
| | | Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 4. 4. 2006 / 21:27 | |
| | | |
|
| | | Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 4. 4. 2006 / 21:55 | |
| | Co je na tom tak jedinečného ??? |
| |
|
| | | | Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 4. 4. 2006 / 22:05 | |
| | Majaky blikaju, vzduch sa motormi sa skutocne "teteli"... technicky to nie je ziaden zazrak ale osobne sa s takymto obrazkom stretavam prvykrat. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 4. 4. 2006 / 22:07 | |
| | nekdo si hral s fotosopem no...? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 4. 4. 2006 / 22:16 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 4. 4. 2006 / 22:21 | |
| | No bohužel to nejspíše bude něco takového jako PS,ale je to pěkný,a dobrá inspirace do budoucna.. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 11:39 | |
| | K tomu stačí zachytit pár po sobě jdoucích screenů a pak tohle udělátko:
http://www.gamani.com/
který zajistí, že se zachová první snímek sekvence a u ostatních ze k němu přidají pouze rozdíly od předchozího. Umožňuje to nastavit časování jednotlivých snímků a to je tak asi všechno. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 12:03 | |
| | ještě doplňím, že GIF má omezenou paletu barev na 256 a to udělátko je poté ještě umí redukovat, takže v konečném souboru je nesena definoce pouze použitých barev, čímž se ještě o něco sníží jeho velikost. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 4. 4. 2006 / 22:35 | |
| | Zadnej PS, si prectete popis k tomu obrazku. Je to jeden z novych screenu FSX... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 4. 4. 2006 / 23:21 | |
| | a to máš napsaný kde??Já sem si nevšim žádnýho popisu. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 13:14 | |
| | pozri si napriklad tieto novsie screeny FSX, to vypada ze dake upgrady grafik asi budu nutnost.
http://www.cdicon.sk/FS/ |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 16:55 | |
| | Amíci vraveli, že tak ako sú urobené tie screeny, tak urobia Slovensko....
jožo |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 17:06 | |
| | Zaspal som niečo? alebo mi ide rozum o 4 dni dopredu? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 22:42 | |
| | tak tomu bych zase az tak neveril.... pac uz v FS 2004 je scenerka okolo seattlu paradne udelana a Brno sem si musel pridavat Mrkvaci sou na to svy mesto desne zatizeny, takze to jejich tvrzeni ber s rezervou |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 21:57 | |
| | koukam,že v FSX už konečně nebude silnice ta šedá šmouha na zemi.Přeci by pak ty auta nejezdili po šedých šmouhách.To je něco pro srovnávací navigaci.Teď ještě tak zdvojnásobit výkon PC a mam na to si to nainstalovat. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 22:40 | |
| | mno to na tech screenech je stat Washington a hlavne mesto Seattle... Moc nadherne mesto, kdybyste meli cestu kolem urcite se tam stavte, je to paraaada. A pro ty kdo nevedi tak Mrkvosoftaci maj hlavni sidlo kousek od mesta. bydli tam dokonce i Bill Gates... podle meho osobniho nazoru je snazsi dostat se do pentagonu nez se alespon priblizit k ty jeho rezidenci)))) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 14:42 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 20:11 | |
| | myslel sem to obrazne... ale diky az se tam budu nekdy ochomejtat tak si tam zajdu.... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 16:49 | |
| | Vtipálku, trošku ses opozdil, 1. apríla už bylo v sobotu |
| |
|
| | | Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 4. 4. 2006 / 22:03 | |
| | waaaaw kde zozeniem taky prud z motorov? |
| |
|
| | | | Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 4. 4. 2006 / 23:15 | |
| | staci kdyz ty motory nastartujes |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 18:28 | |
| | No to som zistil aj sam
Ale pod akym nazvom mam hladat ten plugin aby to zobrazovalo ten efekt? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 22:27 | |
| | Děláš si legraci nebo vážně myslíš, že něco takového do FS existuje? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 5. 4. 2006 / 23:18 | |
| | no ciste teoreticky kdyz se da vygenerovat kour tak by se dalo i horky vzduch |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 01:02 | |
| | Čistě teoreticky to nejde. Kouř jsou jen textury z různou průhledností, ale efekt horkýho plynu předpokládá deformaci obrazu za efektem a to FSka opravdu nepodporuje. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 09:35 | |
| | ale prosim ta. zijeme v dobe pocitacov. nehovor ze sa nieco neda. ked idu 3d oblaky, pojde deformacia. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: 8x: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 09:49 | |
| | ...tvoje nadsenie by som chcel mat no tak do toho. Drzim palce. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 12:26 | |
| | Nejde o to, že by to všeobecně nebylo možné, ale engine FS2004 to prostě neumožňuje, ale pokud chceš rozlousknout její kód a kapánek jí předělat, prosím, jak je libo, aktivitě se meze nekladou. Jinak vidím, že jsi opravdu v době počítačů v obraze |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 12:46 | |
| | Mildo, ono by stačilo si s tím trochu pohrát. Když to vezmeš polopatisticky, tak by třeba šlo udělat něco jako čmoudíky jen použít na textury alfakanál a nascriptovat tomu nějaký náhodný fázový posuv obrazu, který skrz něj prochází v předem definovaném intervalu. Sice by to asi nebylo přesně ono, ale taky by se to tetelilo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 12:57 | |
| | Alfa kanál ti v FSce neudělá nic jinýho, než průhlednost. Posun z ní nevymámíš ani kladivem, se obávám. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 13:31 | |
| | sem myslel scriptovat jeho průhlednost nějak nahodile. Sice by to nebylo rozmazaný, ale jen tak všelijak pošmourný. Vlastně ten spektrální posuv neřešit, jen to nějak nahradit jiným na oko zajímavým efektem. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 13:38 | |
| | Zajímavá úvaha, ale nevím, jestli jdou efekty skriptovat - se podívej jak ten fajl vypadá (je to normálně čitelný v notepadu) a pak řekni. Kdyby to ale šlo, myslíš, že už by to někdo nezkusil? Ale možná máš geniální nápad. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 13:51 | |
| | Já rád teoretizuju na pro mě neznámé téma. Zvlášť když mi bumper dokázal, že alfakanál občas něco zobrazí a občas ne. To ten efekt tetelícího se vzduchu může docela dobře nahradit |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 14:19 | |
| | No takze panstvo, dovolim si Vas trocha poopravit. Za prve vy mate pomylene pojmy. Pletiete si alpha kanal a bump. FS (aspon vo verzii FS 2004) vie pracovat iba s alpha kanalom, z bump nievie robit (teda MS ma bump mozno pri efekte vody, ale to je nadefinovane natvrdo v jadre FS kde je popisane ze mozno pri vode to funguje). Optimalny efekt tlenia vzduchu, tak aby to vyzeralo dajme tomu ze realisticky by sa dal dosiahnut prave pojenim bump a alpha, ale kedze FS vie iba alpha tak to nevyzera moc realisticky. Existiju podobne efekty pre FS, osobne taky efekt mam, ale nevyzera to moc realisticky, predsa len napriklad v LO to vyzera krajsie. Takze vsetkym ktory sa o to chcu pokusat odporucam nech na to zabudnu, ja som osobne nad tym stravil isty cas uz pred dvoma rokmi a nikdy som nedospel k vysledku ktory by stal za to. FSX aspon podla toho co pisali by uz mal konecne podporovat bump texturing (samozrejme to musi podporovat aj vasa video karta - co ale v sucastnosti uz nieje problem), a tym padom sa uz bude dat podla toho co pisal MS robit v FSX take veci ako je lad na RWY, tlejici vzduch, mlaky po dazdi na RWY a podobne. Takze zatial je zbytocne nad tym nejak moc uvazovat. A pre tych ktorych elan neopusta tak si vyberte z niektorych z tychto suborov ktore sa nachadzaju na http://www.flightsim.com
ees_v32.zip
naije.zip
Snad aspon trocha po tom ako to uvidite ze to je zbytocne nad tym rozmyslat, (v tomto pripade je ten spominany LockOn krajsi ako FS (aspon v sucastnej verzii).
Peter |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 14:56 | |
| | Ale já vůbec nevím co je nějakej bump. Já ale vím kdo je bumper, to je tvůrce LKCM v2.0!
A tan měl problém s alfakanálem. Zjistil, že když sníží průhlednost, tak že se za ním již nezobrazují některé další objekty, pokud již i ony obsahují alfakanál. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 6. 4. 2006 / 18:21 | |
| | zalezi na tom jestli myslis v tehle FSce nebo obecne ve svete pocitacu ....
samozrejme, pokud na to pripravis engine, tak to pujde... ale v FS9 to proste neudelas .) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Obrázok. Ale nie hocijaký 8. 4. 2006 / 22:31 | |
| | Nejlepší co lze najít je asi "737heat.zip" z AVSIMu |
| |
|
|