No takze panstvo, dovolim si Vas trocha poopravit. Za prve vy mate pomylene pojmy. Pletiete si alpha kanal a bump. FS (aspon vo verzii FS 2004) vie pracovat iba s alpha kanalom, z bump nievie robit (teda MS ma bump mozno pri efekte vody, ale to je nadefinovane natvrdo v jadre FS kde je popisane ze mozno pri vode to funguje). Optimalny efekt tlenia vzduchu, tak aby to vyzeralo dajme tomu ze realisticky by sa dal dosiahnut prave pojenim bump a alpha, ale kedze FS vie iba alpha tak to nevyzera moc realisticky. Existiju podobne efekty pre FS, osobne taky efekt mam, ale nevyzera to moc realisticky, predsa len napriklad v LO to vyzera krajsie. Takze vsetkym ktory sa o to chcu pokusat odporucam nech na to zabudnu, ja som osobne nad tym stravil isty cas uz pred dvoma rokmi a nikdy som nedospel k vysledku ktory by stal za to. FSX aspon podla toho co pisali by uz mal konecne podporovat bump texturing (samozrejme to musi podporovat aj vasa video karta - co ale v sucastnosti uz nieje problem), a tym padom sa uz bude dat podla toho co pisal MS robit v FSX take veci ako je lad na RWY, tlejici vzduch, mlaky po dazdi na RWY a podobne. Takze zatial je zbytocne nad tym nejak moc uvazovat. A pre tych ktorych elan neopusta tak si vyberte z niektorych z tychto suborov ktore sa nachadzaju na http://www.flightsim.com
ees_v32.zip
naije.zip
Snad aspon trocha po tom ako to uvidite ze to je zbytocne nad tym rozmyslat, (v tomto pripade je ten spominany LockOn krajsi ako FS (aspon v sucastnej verzii).
Peter |
|