Trosku sem nahledl do SDK BF2 a opravdu by byl problem: maji celopolygonove mapy [jedina vrstva]
"knihovatelnost" FS je skutecne mocna paka.
Ty letadla opravdu nestoji v BF za rec, imho jen kazi pocit ze hry protoze pokud chcete uzit si pechotniho boje s kamarady a po shromazdeni squadu [pechota] jste detekovani nejakym radarem a smeteni bombama, jen tise skripete zuby. Nastesti jsou mapy jen s vrtulniky a jen s autickama [znicit tank neni v dnesni dobe pro pechotu problem, zpusobu je prehrsel, on totiz tank proti pechote ma tuny nevyhod, hlavne ovsem velikost a slepost v mnoha uhlech - tank ve meste=konzerva s pecenym]
Bohuzel grafika je drtiva. Dodneska nechapu, jak se jim to povedlo. Zkousel sem letat helikopnik s pedaly a joyem a opravdu doporucuju... od dob A64 LB sem nezazil pobodny pocit. jen primitivita ovladani trosku zamrzi, ale je to prec jen bojovka, ne simulator.
A kdyz se krcite v trave nekde v omanu a nad vami slidi vrtulera a kanonem ovladanym jinym clovekem... nastesti neni jeste podporen kamera-mod zamerovani [coz realne tyhle potvorrry maji].
Fska bohuzel nesklada polygony, ale vsrtvy polygonu s ruznou charakteristikou [mesh, vtp, bgl] a celkove to vypada divne. a pohledy na screeny s FS X opravdu potvrzuji, ze MS tuhle cestu neopusti. Bude trvat dlouho, nez pocitace dosahnou vykonu co by dokazal slucovat ruzne metody dokonale plynule - a s uchazejicim vysledkem jak z 1m tak z 5km...
Aby bylo jasno: FS mam rad, taky Lock On - BTW Lock On mam i radeji, po te co jsem stahl SU33 do ploche vyvrtky jsem dokonale nadseny experimentator se stihaci )
Jen me mrzi ze tvurci simulatoru upinaji k FS jako dogmatu - napr. Lock On ma extremne podobnou krajinu jako FS... stejne pojeti, rekl bych. Nebo je to skutecne jedine rozumne reseni :-/ ? |
|