tak nakonec ten 6000. prispevek dam sem..
i kdyz casto s Pjskyem nesouhlasim, tak mu musim dat za pravdu ... bezneho uzivatele nezajima ze je neco stare, ze kvuli pouzitemu enginu to nejde a podobne ... to jsme shcopni objektivne "tolerovat " jenom my, ale musime si uvedomit, ze "skalni" jsou vyrazna mensina.
kdyz jsem videl ty shoty co PJSky napostoval, tak mi spadla celist - je to opravdu uzasne. tady je na vine trosku mikrosoft protoze od FS2000 se prakticky nezmenil engin FSky az na urcite detaily a nevyuziva modernich technologii pro tvorbu 3D sceny... nekde jsme v tomhle threadu zahledl nejaky radioby argument v tom smyslu, ze FSka ma horsi grafiku protoze ma lepsi realisticnost letu .. coz je ale hovadina, protoze to nesouvisi .. i pri pouziti spickove grafiky muze zbyt dostatek prostoru (a vykonu) na to, aby mohla byt zachovana "realita" FSky a nestala se z toho arkada - od pocitani grafickych efektu je prece graficka karta a ne procesor. doufejme ze tohle se alespon castecne zmeni v FSX (podle vseho alespon castecne ke zmene dojde).
pokud by ale doslo k vyraznemu odklonu od stavajiciho engine, zaplatili bychom tezkou dan v tom, ze by do kytek sla docela slusna kompatibilita i mnohem starsich veci ... i v FS9 jde pouzivat (az na vyjimky .) doplnky, ktere vznikly pro FS2000, FS2002, mnohdy i FS98.
nebudu daleko od pravdy, kdyz reknu, ze ti co ted nejvic prskaj jak ma FSka zastaraly engine, by byli jako prvni, kdo by prskal, kdyby doslo k utnuti kompatibility (treba v FS2006), predelani celeho enginu a vse si museli poridit znova a uplne nove ... |
|