FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotazek - jak spocitat V1, Vr, V2 bez moznosti derate tahu u LVD767 ? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Dotazek - jak spocitat V1, Vr, V2 bez moznosti derate tahu u LVD767 ?   11. 3. 2006 / 23:04
A.J.Scandall   
Ne tak úplně, FMC zdaleka nemá údaje o všech překážkách pro určení EFP (Engine Fail Procedure). To může ve svém důsledku velice ovlivnit hodnotu kupříkladu PTOW (permissible take-off weight). Taková EFP se definuje nikoliv "standardně" jako na LKPR - v akcelerační výšce doprava na NER - ale jde o poměrně složitou konstukci, jak se vyhnout kopcům a ostatním překážkám. To s vyhlášenou délkou dráhy nemá co do činění. Z toho pak samosebou vychází ostatní výpočty. Příkladem je letiště v rovině a v horách, za jinak stejných podmínek vč. vyhlášené délky dráhy dostaneš rozdílné PTOW, poté ti můžou vyjít jiné hodnoty V1, Vr, V2 (a nezbyde ti třeba nic než provést Improved Climb). A FMC se přitom bude tvářit jako že nic. Příkladem takových omezení budiž LSZH, LQSA, UDYZ, LOWS...
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ