| | Re: Re: Dotazek - jak spocitat V1, Vr, V2 bez moznosti derate tahu u LVD767 ? 7. 3. 2006 / 20:39 | |
| | Ty rychlosti z FMC nejsou zcela presne, zejmena V1 a myslim si, ze v realu takto ani FMC nefunguje. Mozna by potvrdil AJS nebo nekdo z realu, zda mu FMC sam nabidne V rychlosti po zadani vsech potrebnych hodnot. Z OAT v performance tables zjistis maximum takeoff mass pro danou teplotu a vitr, nikoliv V rychlosti pro aktualni vzletovou hmotnost. Dam cviceni, zjisti V1, VR, V2 pro LVD 767-300ER :
RWY 12000ft/DRY, pack ON, anti-ice off, wind component HEAD +10kt, OAT 3C, aktualni vzletova vaha stroje (i po redukci na QNH) 156,1 t, draha kontaminovana snehem - tj. dle manualu nelze pouzit reduced thurst takeoff. Vysledek ? |
| |
|