FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotazek - jak spocitat V1, Vr, V2 bez moznosti derate tahu u LVD767 ? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Dotazek - jak spocitat V1, Vr, V2 bez moznosti derate tahu u LVD767 ?   11. 3. 2006 / 17:50
A.J.Scandall   
Trochu opožděně, ale přece:

FMC konkrétně na 737 může vypočíst V1, VR, V2, ale bere v potaz jenom hodnoty, které má, tzn. délku dráhy, hmotnost, teplotu, a možná ještě něco navíc. Rozhodně ale nebere v potaz třeba překážky v okolí letiště, kontaminaci povrchu a různé výkonové penalty (MEL, CDL...) . Navíc nevypočítá a neurčí co dělat při vysazení motoru mezi V1 a akcelerační výškou, tj. Engine Failure Procedure (kupříkladu v hornatém terénu to může být poměrně složitá procedura, třeba LSZH). Proto se hodnoty z FMS NIKDY neberou jako platné! Jejich význam je nanejvýš jako informativní pro porovnání (například extrémní rozdíl poukazuje na chybu ve výpočtu). Proto se dříve používaly tabulky vypočítané oddělením výkonů firmy, a v současnosti se (mluvím o ČSA) používá program EFRAS na těch našich notebookách, kam se zadají konkrétní hodnoty, a stroj vyplivne naprosto přesná čísla včetně hodnoty Assumed temperature. Těmito hodnotami se potom ty "originální" z FMC přepíšou.

Jiná věc je FS, tam se klidně hodnoty z FMC použít můžou, tedy já bych to alespoň asi dělal Z lenosti...
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ