FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pro ATRkáře :) Speed Versus icing AOA Light Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Pro ATRkáře :) Speed Versus icing AOA Light   6. 3. 2006 / 18:24
A.J.Scandall   
Protože má ATR jak známo profil křídla optimalizovaný pro dobrou ekonomiku, což ne zcela koresponduje s kvalitou letových vlastností, je velmi citlivá na námrazu. Nevydrží třeba to, co vydržel Turbolet. Proto se při zapnutí odmrazování, konkrétně rohů řídících ploch (HORN ANTI-ICING se to myslím jmenuje), se automaticky zmenší hodnota maximálního povoleného úhlu náběhu před aktivací stick-shakeru a následně stick-pusheru. Proto se zvýší i hodnota minimálních rychlostí bez klapek, i s nimi. Říká se jim námrazové rychlosti - icing speed. Signalizace posunutí prahové hodnoty úhlu náběhu pro stick-shaker je přes zeleně svítící tlačítko na palubní desce s nápisem Icing AOA (Angle of Attack). To zůstává svítit i po vypnutí odmrazování, musí ho stiskem vypnout pilot poté, co se přesvědčí, že je letadlo čisté, bez zbytků námrazy. V tomhle zimním provozu zůstává svítit často až do přistání. Pak se samosebou zyšuje i hodnota přibližovací rychlosti (Vapp). Před rokem, pln teorie z čerstvě absolvované typovky, jsem tu na tohle téma něco psal: http://flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=51578&lan=0&gr=0

Kdyby odkaz nefungoval, dej do vyhledávání heslo " ATR 72-500 Flight1 - AIRSPEED INDICATOR and BUGS "
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ