| | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Změny v dubnu - IFR,DME,VOR,AP,NAV,NDB,ILS,atd... 9. 2. 2006 / 15:39 | |
| | Bohuzel tohle musim dat Matejovi za pravdu. Proste rychlejsi era maji "prednost" pred pomalejsimi, ale samozrejme, je take povinnosti ATCho pokud to pomale letadlo leti IFR dovest na zem. Jinak v realu se nespocetne stane, ze proste prileti napr. VFR do CTR s destinaci LKPR a ridici mu proste oznami vyckavejte nad bodem T z duvodu provozu, ocekavane zpozdeni 40minut atd.
Zrovna ted v utery na zkouskach na UCL jsem ovladal letadlo Z43 (IFR) na simu a proste APP pro neho nemel misto, letadlo priletelo v 1.minute cviceni a sedalo v 80.
Samozrejme to uz je o necem jinem a na IVAO je malokdy tak husty provoz, ale kdyz je, tak se snazime to nejak ukocirovat a opravdu je snazsi dat vyckavat nekdo jedno letadlo a cekat nez provoz polevi, ne kvuli letadlu, ktere poleti 100KIAS nechat vyckavat dalsich 10....
Neberte toto jako flame |
| |
|