Navíc máš šílenou výhodu v EFISu. Tam si to namaluješ a pokud potřebuješ trefit radiál od nějakého VORu 1, tak si na CRZ 1 selectoru nastavíš jaký chceš trefit, ono ti to namaluje zelenou přerušovanou čáru, hodně dlouhou, a ty se už přes HDG selector na něj dostaneš. Naladíš to na NAV1.
Když už jsi na správném radiálu a máš trefit další radiál od VORu 2, tak si ho dáš na radio NAV1 STBY, nastavíš si správně HDG selector tak, aby jsi na tom radiálu vyrovnával snos větru (bílý trojúhelník musí být v tom červeném zobáčku od HDG selectoru), nastavíš nový CRZ (radiál), na NAV2 si naladíš ten naladěný VOR 1, pro kontrolu, no a pak si na NAV1 naladíš ten další VOR 2 do ACTIVE a při přiblížení k radiálu, děláš zatáčku tak, aby jsi ji dotočil na přednastavený CRZ 2. Jasné ?
Když tak mne kontaktuj na ICQ a můžeme to někdy probrat rovnou během letu na TS. |
|