Tak tady si dovolím jeden příspěvek od "důveryhodného" zdroje. Totiž zástupce společnosti Aeroflot, který mi tuhle historku vyprávěl.. Data (myšleno časově) jsou smyšlena pro obraznost, ale souhlasí +/- 10 dní..)
Někdy po velkém obratu a výměně vedení Aeroflotu, se nové vedení rozhodlo nakoupit letadla od Boeinga. Rozhodli se pro postupnou výměnu letadlového parku, což v jejich případě snad ani nejde, protože jen TU154 jsem napočítal v jedné chytré knížce bratru přes 150. Mezi koupenými letadly byla i B767, která měla 27.10.2000 (+/-10dní) letět někam daleko na Sibiř(bohužel na jméno města si nevzpomenu, ale Vladivostok to nebyl). Podle letového řádu se měla vrátit až druhý den poté, co by posádka měla odpočinek. Tohle letadlo se ale vrátilo až 13.5.2001 (opět +/- 10 dní), až roztálo... Místo něj tam museli soudruzi (pardon, teď už asi jen pánové z Moskvy poslat dvě IL-62, aby ty odvezly lidi. Na základě této příhody se pak dálková flotila Boeinga posílá výhradně směr západ...
No a pak se nějak znovu měnilo vedení a ti se zase rozhodli pro letadla od Airbusu. Jsem zvědav, jak to tam s letadlovou flotilou nakonec dopadne..) |
|