FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 24. 12. 2024, svátek má Adam a Eva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Where Eagles Fly - video Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Where Eagles Fly - video- nadvzuk pri zemi   15. 1. 2006 / 18:38
ondras   
Díky Tonde za reakci na můj příspěvek a přidávám se k Tvému vysvětlení.Aerodynamika je věda a na současných mašinách velice složitá.Myslím,že tepelná bariéra se ani tak moc netýká klasických stíhacích letadel současnosti ale spíš starších typů z let šedesátých a sedumdesátých,Jako MIG-25(Nerezová ocel)nebo SR-71 Blackbird(Titan)a to právě z důvodu použití materiálů a dosahovaných rychlostí těchto strojů.Dnes používané lehké slitiny už netrpí tak mohutným tepelným namáháním jako jej známe ze strojů starších(mig-21,23).Já jsem v aerodynamice jen laik a zajímám se o ni čistě teoreticky.Přesto bych chtěl vysvětlit jednu věc.A to je obtékání výškovky při letu nadzvukem.Četl jsem,že problémy s opačnou funkcí těchto ovládacích prvků vyřešily Amíci na Sabrech až konstrukcí plovoucí výškovky,ale stejně nechápu jaký je ten rozdíl mezi obtékáním klasické a plovoucí výškovky.Můžete mi to někdo vysvětlit,případně poslat link???Díky všem moc.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ