To si to vzal hodně hopem, Sergeji...
Takže, abych to částečně uvedl na pravou míru. Aby se nám po tvém příspěvku nestalo, že nám piloti začnou při ztrátě spojení klesat kdy chtějí, kam chtějí a jak chtějí...
Pokud ztratíš spojení při příletu, letíš po plánované trati na koncový bod trati, v poslední povolené FL, nastavíš 7600 na odpovídači. Po přeletu posledního plánovaného bodu trati pokračuješ na vztažný VOR letiště, kde by měl být publikován obrazec pro vyčkávání a tam zahajuješ holding. Všechno v poslední povolené FL. Po dokončení prvního obrazce začínáš klesat na minimální výšku. Např. v LKPR poletíš na OKL, kde zahájíš holding a postupně sklesáváš na 5000ft. V čase nejblíže předpokládanému času příletu na letiště zahajuješ přiblížení procedurou pro ILS přiblížení... To je ona předpisová zatáčka.
Jediný, co nevim, jak si vybrat dráhu v užívání... Podle mýho, kdyby ATC zjistili, že sedáš na zavřenou rwy, tak snad ještě existuje nějakej způsob, jak dát posádce najevo..:"tudy ne, přátelé"... Aby se nestalo, že by mašina sedla mezi traktory apod.. |
|