| | | Selhání rádia na IVAO: 14. 1. 2006 / 10:30 | |
| | Poslední dobou mam na IVAO nějak smůlu, nejdřív rakousko a včera jsem si dal z LKPD na LKPR s Cessnou 206. bouhužel nad VLM mi z ničeho nic přestal jít muj USB headset. jak se postupuje v reálu při vysazení rádia??? není na to taky náhodou některý z nouzových kódů odpovídače? asi bych to měl vědět, ale přiznám se že tohle jsem neřešil nikdy. Dík za rady |
| |
|
| | | Re: Selhání rádia na IVAO: 14. 1. 2006 / 10:35 | |
| | kod odpovidace je 7600 a pak se leti presne podle letoveho planu, udela se jeden vyckavaci okruh na IAFu tusim a leti se na rwy
akorat nevim jak takovy pilot bez radia zjisti drahu v uzivani, treba kdyz byla 24 out of order |
| |
|
| | | | Re: Re: Selhání rádia na IVAO: 14. 1. 2006 / 12:53 | |
| | To si to vzal hodně hopem, Sergeji...
Takže, abych to částečně uvedl na pravou míru. Aby se nám po tvém příspěvku nestalo, že nám piloti začnou při ztrátě spojení klesat kdy chtějí, kam chtějí a jak chtějí...
Pokud ztratíš spojení při příletu, letíš po plánované trati na koncový bod trati, v poslední povolené FL, nastavíš 7600 na odpovídači. Po přeletu posledního plánovaného bodu trati pokračuješ na vztažný VOR letiště, kde by měl být publikován obrazec pro vyčkávání a tam zahajuješ holding. Všechno v poslední povolené FL. Po dokončení prvního obrazce začínáš klesat na minimální výšku. Např. v LKPR poletíš na OKL, kde zahájíš holding a postupně sklesáváš na 5000ft. V čase nejblíže předpokládanému času příletu na letiště zahajuješ přiblížení procedurou pro ILS přiblížení... To je ona předpisová zatáčka.
Jediný, co nevim, jak si vybrat dráhu v užívání... Podle mýho, kdyby ATC zjistili, že sedáš na zavřenou rwy, tak snad ještě existuje nějakej způsob, jak dát posádce najevo..:"tudy ne, přátelé"... Aby se nestalo, že by mašina sedla mezi traktory apod.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Selhání rádia na IVAO: 14. 1. 2006 / 13:53 | |
| | K prahu dráhy vyběhne človíček se dvěma červenýma praporkama (v noci s baterkama) a začne mávat na přistávající letadlo, že na dráze se pracuje, a že je to potřeba objet |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Selhání rádia na IVAO: 14. 1. 2006 / 13:56 | |
| | (buhežel nefuguje edit)
... Na IVAO je to pak řešeno tím, že ATC v IvAi seskočí z věžky, ve slew modo se přesune na práh dráhy, kde se zhmotní do podoby blikajícího buldozeru (ten ale bude až od verze MTL 5.0) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Selhání rádia na IVAO: 14. 1. 2006 / 14:03 | |
| | Ty si zase snídal něco vtipnýho, viď taťuldo..?)) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Selhání rádia na IVAO: 14. 1. 2006 / 15:00 | |
| | tohle sem uz videl v jednom americkym filmu ... Ten clovek se menoval Dzon MekLejn (nebo taky Brůs Willis), nemel ani práporky ani baterku, ale horici pochoden, a bylo mu to houby platný |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Selhání rádia na IVAO: 14. 1. 2006 / 14:01 | |
| | A co když se musí divertovat (ale rádio stále nefunguje)? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Selhání rádia na IVAO: 14. 1. 2006 / 14:07 | |
| | Předpokládám, že pilot musí mít mapy záložního letiště, čili opět pokračuješ dct vztažnej VOR letiště a opakuješ všechno znovu... Především úkolem ATC, je od takového letadla dostat ostatní provoz ce nejdál.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Selhání rádia na IVAO: 14. 1. 2006 / 15:26 | |
| | no,kazdopadne bys mel znat NOTAMy,takze na zavrenou rwy bys snad nesedal,jedine ze by ji zavreli mezi tim nez bys tam doletel..) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Selhání rádia na IVAO: 14. 1. 2006 / 15:49 | |
| | No, však tak to asi i pisatel myslel a já, notabene, taky.. |
| |
|
|