FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz k realitě letu Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Dotaz k realitě letu   1. 12. 2005 / 16:39
Marky Parky   
Mno já myslím že to zbytečně komplikujete pánové. Shrnul bych to mnohem jednodušeji, do jedné věty.

ATC určuje výšku, pokud neurčí jinak .

Jinak určit jde mnoha způsoby a není možné to nějak generalizovat. Jen namátkou zmíním několik znich:

a) finální přiblížení po vektorech ( pilot letí podle mapy )
b) přiblížení po IAF při publikované přibližovací proceduře ( pilot letí podle mapy )
c) klesání podle profilu u RNAV transitions ( pilot letí podle mapy )
d) stoupání podle gradientu daného STAR, pokud je ( pilot letí podle mapy )
e) užití fŕaze "when ready, descend...." ( pilot zahájí klesání teprve až potřebuje a tak jak potřebuje )
f) užití fráze "descend/climb to be at FL xxx at ...." ( pilot zahájí klesání okamžitě, ale je na něm kdy dosáhne cílové hladiny, pouze musí dodržet podmínku )


Časem mne určitě napadnou další příklady.
Na závěr bych snad ještě zmínil ještě jednu věc - ATC poskytuje službu řízení za účelem zabránění srážkám a udržení spořádaného a plynulého toku provozu. Tedy není jeho úkolem hlídat pilotům kdy mají klesat, pokud to není nutné kvůli jednomu z výše uvedených. To by si měli žádat sami - a když se jim zdá, źe je řídící drží nízko/vysoko, připomenout se právě zmiňovanou frází ( ready for descend ).
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ