FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz k realitě letu Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Dotaz k realitě letu   1. 12. 2005 / 16:01
Balooo   
Vždy se řiď pokyny řídícího, pokud se ti něco nelíbí, tak se zeptáš. Pokud se ti to hrubě nelíbí, tak to nedělej a oznam to.
Většinou to při přistání funguje tak, že tě:

1) ATC vektoruje až na intercept ILS (nebo jiné finální přiblížení, nebudem to komplikovat) a dává samozřejmě i výšku.

2) ATC ti dá STAR (STandard ARrival) a řekne dráhu, ale většinou ti pořád říká výšku a to až k FAF (začátek finálního přiblížení), potom dostaneš povolení na přiblížení a jedeš z kopce.

3) Ještě se mi (ivao/vatsim) nestalo, že bych dostal STAR + APP bez určování výšky. Jestli to takhle jde, to nevím, ale v mapách jsou vždy uvedeny minimální a platí samozřejmě i rychlostní omezení.

Rychlost se dává většinou jenom když je husto a je potřeba dobře separovat. Jsou to jen příklady bez dalších vlivů a možností, doporučuju nastudovat nějaké základní školky, které jsou i v CZ. V offline lítání to je celkem jedno (a podle mě taky nuda), tam se jede podle velmi jednoduchého postupu a stále stejně. Pro Online lítání je dobrý vyzkoušet si základní postupy, které na lítání mimo husté akce bohatě stačí. Stejně je ale dobré aspoň tušit, co to je "Hold over Vlašim as published"
Tak doufám, že jsem to moc nepomotal.
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ