Vždy se řiď pokyny řídícího, pokud se ti něco nelíbí, tak se zeptáš. Pokud se ti to hrubě nelíbí, tak to nedělej a oznam to.
Většinou to při přistání funguje tak, že tě:
1) ATC vektoruje až na intercept ILS (nebo jiné finální přiblížení, nebudem to komplikovat) a dává samozřejmě i výšku.
2) ATC ti dá STAR (STandard ARrival) a řekne dráhu, ale většinou ti pořád říká výšku a to až k FAF (začátek finálního přiblížení), potom dostaneš povolení na přiblížení a jedeš z kopce.
3) Ještě se mi (ivao/vatsim) nestalo, že bych dostal STAR + APP bez určování výšky. Jestli to takhle jde, to nevím, ale v mapách jsou vždy uvedeny minimální a platí samozřejmě i rychlostní omezení.
Rychlost se dává většinou jenom když je husto a je potřeba dobře separovat. Jsou to jen příklady bez dalších vlivů a možností, doporučuju nastudovat nějaké základní školky, které jsou i v CZ. V offline lítání to je celkem jedno (a podle mě taky nuda), tam se jede podle velmi jednoduchého postupu a stále stejně. Pro Online lítání je dobrý vyzkoušet si základní postupy, které na lítání mimo husté akce bohatě stačí. Stejně je ale dobré aspoň tušit, co to je "Hold over Vlašim as published"
Tak doufám, že jsem to moc nepomotal. |
|