ad ad2) tak jsem to myslel, "většinou ti pořád říká výšku a to až k FAF "
zaměníme za:
"vždy řídí výšku", tak už to mám správně, nebo jsou výjimky? (samo předpokládám obsazení pozic ATC)
Obecně to tedy bude asi tak, že až do usazení na finální přiblížení, od kterého se postupuje podle klacků (ILS), nebo kombinace jiných kulatých zařízení s číslama tak, jak je popsánu v AIPu (na mapě), se řídíme pokynem ATC. V hladině se často používá "Ready for descent", ale po zahájení sestupu už do toho ATC moc nekecáme (já aspoň ne .
Já mám v hlavě ještě ty zlozvyky, kdy jsem začínal offline s mapama a lítal jsem přesně podle těch výšek v STARech, takže tuším že nad VLM jsem měl těch 5500, nebo co tam je. Teď už ladím s Jak-40, který nemá spojlery, takže musím hodně s rozmyslem. Když u LOWI nezbrzdím před GlideSlope, tak můžu rovnou hlásit missed. Tam to padá dost po hlavě. |
|