Dík, žes to napsal, já pochopitelně ČSA nedělám, ale s kámoš z ATR mi spočítal, že notebook včetně licencí na SW se na ušetřeném palivu zaplatí za 4, maximálně 5 startů. Ještě doplním jednu drobnost, co mi říkal - tabulky jsou rozepsány většinou po 5% dané hodnoty. Pochopitelně se neinterpoluje, ale vybírá se vyšší hodnota a ta se aplikuje. Když se to ale spočítá s přesností 1% (a 1% se klidně přihodí pro jistotu) jsou úspory paliva řádově v tunách. Piloti prý zprvu byli nedůvěřiví, že lze výkony takhle šroubovat na doraz (spodní doraz), ale rychle přišli na to, že to skutečně funguje. Takže notebook za 40k je směšná cena, když ten krám pilotovi vydrží 3 roky, že...
Asi je lepší nad některejma zprávama trochu zapřemejšlet, než rovnou stříknout žluč. |
|