FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Cobra manevr Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Cobra manevr   10. 11. 2005 / 09:57
Milan Lisner   
Jeste bych pripojil par dalsich poznamek, co tim manevrem souvisi.

Aby se ero dostalo do takovych uhlu nabehu, je potreba aby nebylo tolik "aerodynamicky stabilni". Kdybys posunul teziste i u takovyho Zlinu tak, aby se po vychyleni vyskovky nemelo snahu vracet se zpatky do vodorovneho letu ale naopak jeste vychylku zvetsovat, taky bys pak snadno udelal neco podobnyho kobre.

Stihacky, co maj rizeni "po drate" mivaj i schvalne posunuty teziste, aby byly nestabilni a tim i mnohem obretnejsi, ale zase bez pomoci pocitace by se tezko ( a nebo i vubec ne ) daly ovladat.

Puvodni verze Migu29 nejsou tolik nestabilni a nemaj ani rizeni po drate, taky s nim nejde ta kobra udelat ani zdaleka tolik jako se su-27, ktery ma tu nestabilitu vetsi.

Takze pokud bude ero nestabilni, muze se dostat do "kobry". Dalsi otazka je, jak se z ni zase dostane do normalniho letu - a tady hraje roli ta aerodynamika. Diky virovym prechodum ( strejkum, atd. - jako ma mig29, su27, f16, f18 ) je takovy ero nejak ovladatelny i pri tom vysokym uhlu nabehu.
A pak tu budou hrat roli jeste motory, ktere by taky mohly snaz zhasnout, kdyz bezi naplno a najednou ztrati prisun vzduch pri tom velkym uhlu nabehu.

Proto maj ty pocitacove rizeny era ty ruzny omezovace, aby se to takovych situaci nedostaly.

A je mozny, ze rusky motory, co jsou v sucku, snasi tyhle extremy lip, nez ty americky, proto si muzou spis dovolit vypinat ty omezovace a delat ty psi kusy.

 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ