nevím, jak je to v lock onu, v reálu je kobra v podstatě manévr na nízké rychlosti, kdy se letoun během okamžiku dostává na maximální úhel náběhu okolo 80 - 110 stupňů, přičemž jeho dopředná setvačnost je tak velká a manévr se oprovádí po tak krátkou dobu, že letoun nestačí přejít do pádu, ve správném okamžiku je třeba přidat plyn a potlačit. Ve FS to jde s jedním free modelem MiG29 celkem hezky při rychlosti okolo 180 - 200 kmh a když si priděláš barevné čmoudíky, celkem to i vypadá. Ono "K" může být skutečně vypnutí jednoho resp. dvou systémů, který mají MiGy - ARU (už si nepamatuji přesně význam zkratky) a SOUA - Systema obmedzenia ugla ataki, je to vlastne rameno, které se přestavuje do dvou až tří poloh podle rychlosti a skutečně zmenšuje či zvětšuje fyzické výchylky stabilizátoru, neboli výškovky, čím větší rychlost, tím menší maximální výchylka stabilizátoru a tím pádem omezení max. úhlu náběhu, čím nižší rychlost, tím větší fyzická výchyylka a možnost natažení éra va vyšší úhel náběhu.
Obrázek není ideální, bylo to narychlo, jde to dobře i v horizontu. |
|