Ja od prvniho pohledu na stranky premyslim, jestli to je nebo neni nejaka sranda. Nejake nove virtualni aerolinky nebo neco takoveho. Prezidentem spolecnosti je clovek shodneho jmena s byvalym sefem CSL. Sidlo by melo byt v obchodnim centru Chodov. Obcanske sdruzeni toho jmena opravdu existuje, akciovka zatim nikoliv.
Z hlediska ekonomickeho nemohu prilis soudit, nebot VUBEC neznam stav na trhu leteckeho carga. Ale aerolinka s 1 zakladnou a 1(prip.2) starou DC-10kou tezko muze byt vynosna. Obavam se, ze ani rentabilni. Predstava, ze se kazdy tyden najde "plna DC10" nakladu z Ostravy do Ciny (kde primo konkuruji China Airlines), na Blizky Vychod (konkurence CSA), etc. mi prijde ponekud idealisticka, ale jak jsem zminil vyse - mohu se mylit. A aerolinky bez rozsahle site zahranicnich partneru, kteri by naklady byli schopni distribuovat dal, ci naopak svazet na "hub"...nevim nevim. Jako cargo handling v Ostrave je to mozna perspektivnejsi, ale opet neznam lokalni podminky... |
|