.... mam ještě jednu otázečku. vyměnil jsem si ve VC nav/com radio a odpovídač za realityXP garmin 530 a odpovídač. problém je v tom že předtím tam bylo to cesnacky bendix radio. a v noci je tam efekt svetal udelanej tak ze sviti jen jakýsi obdélník na to místo kde jsou čísla (ve výsledku to vypadá jakoby ty čísla svítily) jenže když tam ma ted místo toho tu gps, je výsledek takovej že je tmavá, a jsou na ní osvětlený obdélníky.
nevíte jak editovat ten efekt světla aby to ozařovalo celý display GPSky??? nevim jeslti sem ten popis problemu nenapsla moc kostrbatě, kdyžtak dam screenshot....
dobádal jsem se jen k tomu že v aircraft.cfg mne u osvětlnení odkazuje na soubor fx_172vclight
[LIGHTS]
//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit
light.0 = 3, 0.4, -18.1, 2.45, fx_navred
light.1 = 3, 0.4, 18.1, 2.45, fx_navgre
light.2 = 3, -19.7, 0, 4.9, fx_navwhi
light.3 = 2, 0.4, -18.1, 2.45, fx_strobe
light.4 = 2, 0.4, 18.1, 2.45, fx_strobe
light.5 = 1, -17.7, 0, 5.3, fx_beacon
light.6 = 4, -0.0, -0.85, 2, fx_172vclight
ale to asi není ta správná cesta jak na to protože v tom souboru efektu je tohle
[Library Effect]
Lifetime=5
Version=2.00
Radius=-1
Priority=0
[Properties]
Cockpit=1
VirtualCockpit=1
Spot=1
Tower=1
Map=1
[Emitter.0]
Lifetime=0.50, 0.50
Delay=0.00, 0.00
Bounce=0.00
Light=1
No Interpolate=1
Rate=1.00, 1.00
X Emitter Velocity=0.00, 0.00
Y Emitter Velocity=0.00, 0.00
Z Emitter Velocity=0.00, 0.00
Drag=0.00, 0.00
X Particle Velocity=0.00, 0.00
Y Particle Velocity=0.00, 0.00
Z Particle Velocity=0.00, 0.00
X Rotation=0.00, 0.00
Y Rotation=0.00, 0.00
Z Rotation=0.00, 0.00
X Offset=0.00, 0.00
Y Offset=0.00, 0.00
Z Offset=0.00, 0.00
Pitch=0.00, 0.00
Bank=0.00, 0.00
Heading=0.00, 0.00
[Particle.0]
Lifetime=0.00, 0.00
Type=19
X Scale=1.00, 1.00
Y Scale=1.00, 1.00
Z Scale=0.00, 0.00
X Scale Rate=0.00, 0.00
Y Scale Rate=0.00, 0.00
Z Scale Rate=0.00, 0.00
Drag=0.00, 0.00
Color Rate=0.00, 0.00
X Offset=0.00, 0.00
Y Offset=0.00, 0.00
Z Offset=0.00, 0.00
Fade In=0.00, 0.00
Fade Out=0.00, 0.00
Rotation=0.00, 0.00
Static=1
Face=1, 1, 1
[ParticleAttributes.0]
Blend Mode=2
Texture=fx_2.bmp
Bounce=0.00
Color Start=80, 80, 80, 1
Color End=80, 80, 80, 0
Jitter Distance=0.00
Jitter Time=0.00
uv1=0.00, 0.00
uv2=0.01, 0.01
X Scale Goal=0.00
Y Scale Goal=0.00
Z Scale Goal=0.00
Extrude Length=0.00
Extrude Pitch Max=0.00
Extrude Heading Max=0.00 |
|