| | Re: Re: pomoc s gMaxem 6. 12. 2001 / 08:40 | Petr Bednář |
| | S těma texturama jsem to už, zdá se, vyřešil. Je to skutečně tím leskem. Má na to vliv nastavení lesku i difuzní a spekulární složky barvy pod texturou v MAXu. Ten exportní plugin do DirectX formátu je taky bohužel jen bataverze, ale jinej jsem na Webu zatím nenašel. Mám ale na Tebe jiný dotaz. Máš nějaké zkušenosti s používáním stromů ve FS? Je nějaký rozdíl v náročnosti na HW mezi starým stromem (Fs98 - ze dvou desek křížem) a novým typem z Fs2000 (jedna deska, otáčející se na kameru). Podle mě ten nový typ vypadá mnohem líp, ale není mi jasné, proč třeba AutoGEN používá právě ty staré a ošklivé dvě desky s mizernou texturou. A další věc. Nevíš jak by se dala vytvořit ve Fs2002 nová silnice, která se pěkně přizpůsobuje terénu. Třeba v Airportu mě to generuje klasickou hranatou cestu, která místy mizí pod zemí ... a s texturovanejma polygonama je to podobné. |
| |
|