| | Re: Re: Re: Re: pomoc s gMaxem 4. 12. 2001 / 20:58 | Petr Bednář |
| | Ne! Prostě ne. Asi mi není souzeno aby mi gMax chodil. Ale už vím kde je problém. Chyba není v makeMDL, ale v exportu z gMaxe do X-fajlu. Ten exportovací plugin z nějakého důvodu produkuje vadný soubor a proto to nejde zkompilovat. Ale vyřešil jsem dneska tenhle problém alespoň částečně. Stáhnul jsem si plugin do MAXe 2.5 na export do formátu DirectX a zkoušel jsem výsledek (soubor.X) zkompilovat pomocí makeMDL ručně a ..... FUNGUJE TO. Nicméně nevím jak je to s materiálama, protože v MAXu pochopitelně fungujou trochu jinak než v GM. Vyrobil jsem na zkoušku potexturovanej kostelík, ale zdá se mi, že ve FS je z některejch úhlů hodně přesvícenej - textury jsou na osluněné straně téměř bílé. Nevíš náhodou, jestli se to nedá nějak vyladit pomocí těch parametrů v makeMDL při kompilaci? |
| |
|