FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
pozdě se natahující textury - našlo se řešení? Jeden příspěvek | Celý strom
pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   23. 10. 2002 / 18:28roman
jediným velkým zklamáním po prvním vyzkoušení FS 2002
bylo to, že detailní textury krajiny se natahují většinou s velkým zpožděním - mnohem horší to sice bylo ve FS 2000, kde textury nejdřív vyloženě blikaly, než se rozhodly, jak maj vlastně vypadat, ale ve FS 2002 se prostě v té nejdetailnější verzi natahujou sotva na poslední chvíli - četl jsem o tom ve forech hned po vyjití FS 2002 a vypadalo to, že neexistuje řešení a ani žádný patch Microsoft nevydal - tak se ptám, jestli to náhodou mezitím nějakej koumal nevyřešil

muj bratr má Athlon XP 2000 a GeForce 4, což je lepší mašina než ta moje, ale stejně se mu textury natahujou o deset, patnáct sekund zpožděně - já mám Duron 750 a Ge Force 2 MX a někdy se ty detaily nenatáhnou vůbec, prostě to zůstaává rozmazaný, i když lítám pořád kolem dokola, nezáleží na tom, jak mám nastavený detaily v menu, i když jsou na max, textury ne, jen se zpožděním

všiml jsem si, že když jdu do nastavení display a něco tam změním, teprve tak někdy počítač přinutím natáhnout ty správný, detailní textury. takže jak ten počítač přinutit, aby to dělal sám a bez našeho "připomínání"

dík za info
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ