FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
pozdě se natahující textury - našlo se řešení? Jeden příspěvek | Celý strom
pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   23. 10. 2002 / 18:28roman
jediným velkým zklamáním po prvním vyzkoušení FS 2002
bylo to, že detailní textury krajiny se natahují většinou s velkým zpožděním - mnohem horší to sice bylo ve FS 2000, kde textury nejdřív vyloženě blikaly, než se rozhodly, jak maj vlastně vypadat, ale ve FS 2002 se prostě v té nejdetailnější verzi natahujou sotva na poslední chvíli - četl jsem o tom ve forech hned po vyjití FS 2002 a vypadalo to, že neexistuje řešení a ani žádný patch Microsoft nevydal - tak se ptám, jestli to náhodou mezitím nějakej koumal nevyřešil

muj bratr má Athlon XP 2000 a GeForce 4, což je lepší mašina než ta moje, ale stejně se mu textury natahujou o deset, patnáct sekund zpožděně - já mám Duron 750 a Ge Force 2 MX a někdy se ty detaily nenatáhnou vůbec, prostě to zůstaává rozmazaný, i když lítám pořád kolem dokola, nezáleží na tom, jak mám nastavený detaily v menu, i když jsou na max, textury ne, jen se zpožděním

všiml jsem si, že když jdu do nastavení display a něco tam změním, teprve tak někdy počítač přinutím natáhnout ty správný, detailní textury. takže jak ten počítač přinutit, aby to dělal sám a bez našeho "připomínání"

dík za info
 

Re: pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   23. 10. 2002 / 20:41Luděk Ch.
Podle mě je pro tento problém rozhodující množství systémové paměti a už tolik ne rychlost procesoru a graf. karty, projevuje se to hlavně při nízkém letu velkou rychlostí a zejména při vnějším pohledu. Myslím, že 256MB je minimum. Chtělo by to 512MB.
 

Re: Re: pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   24. 10. 2002 / 01:46roman
systemova pamet to je ramka?
 

Re: Re: Re: pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   24. 10. 2002 / 08:41Luděk Ch.
Přesně tak, mám na mysli RAM. FS2002 musí mít dostatek volného prosturu, aby si předem textury nachystal. Pokus se tam nevejdou, tak se zpočátku zobrazují jen textury v nízkém rozlišení. Sám mám 256MB a nestává se mi to příliš často, nejvíc v hornatém terénu, třeba v Himalájích (mimochodem pro zajímavost doporučuji vyzkoušet start z letiště VNLK).
 

Re: Re: Re: Re: pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   24. 10. 2002 / 09:59Marky Parky / web
Je to RAMka, ozkouseno, s 256 se textury natahuji s velkym spozdenim, s 512 uz je to dost rychle i pri 400 - 500 kts a s 768 MB uz stiha FSka dohravat uz i pri "800 kts" ( ve slew modu samozrejme, blackbirda nemam ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   24. 10. 2002 / 15:10
Milan Lisner   
Takze to znamena poridit si domu 1GB RAM ...
Hmmm ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   24. 10. 2002 / 15:10
Milan Lisner   
Takze to znamena poridit si domu 1GB RAM ...
Hmmm ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   24. 10. 2002 / 15:31Lubo
Ked uz nie je dostatok pamate, tak je dobre mat aspon plne defragmentovany disk. Najlepsie posluzia aplikacie ktore si automaticky nastavuju a spustaju defragmentaciu uz pri nejakej hodnote fragmentacie disku a to s minimalnou prioritou (napr. Diskeeper, O&O defrag a pod.).
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   24. 10. 2002 / 18:00lchrastek@volny.cz
Nebo Speeddisk z Norton Utiltit 2002, kde si můžeš nastavit, aby se swapovací soubor vytvořil úplně na začátku disku a složka FS2002 hned za ním. Ale moc to nepomůže, protože ať je swapový soubor jakkoliv optimalizovaný, je do něj přístup stále mhohonásobně pomalejší než do RAM
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   24. 10. 2002 / 19:01Marky Parky / web
Navic mi neprijde, ze by byl velky rozdil mezi tim, jestli se textury nahravaji z disku s FSkz do pameti nebo ze swapfilu z disku do pameti... ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozdě se natahující textury - našlo se řešení?   24. 10. 2002 / 23:31Luděk Ch.
No to je pravda, ale pokud se nevejde všechno do RAM, tak to stejně tahá přes swapák, takže je lepší, když je optimalizovaný. Ale zapomněl jsem na jednu podstatnou "drobnost", musí být ručně nastavena pevná velikost virtuální paměti (nejlépe na dvojnásobek nebo více osazeného množství RAM), protože bez toho není možno soubor umístit na určené místo (jeho velikost se mění podle okamžité potřeby windows). Není to sice žádné zázračné zlepšení, ale trošku to znát je.
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ